Кошик
Рік випуску авто
Марка авто
Модель авто
Модифікація авто
Гальмівний барабан для VW SAVEIRO II Бензин 1.6
| Товар | Опис | Наявність | Термін постачання | Ціна | Купити | |||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| FEBI BILSTEIN 14060 Знайти аналоги | ![]() |
Гальмівний барабан
Вага, кг]: 8,7
Знайти аналоги
Внутрішній. діаметр торм.барабан [мм]: 200 Необхідна кількість: 2 Сторона встановлення: Задній міст Товщина [мм]: 40 |
Нет в наличии | |||||
| SWAG 30914060 Знайти аналоги | ![]() |
Гальмівний барабан
Вага, кг]: 8,7
Знайти аналоги
Внутрішній. діаметр торм.барабан [мм]: 200 Необхідна кількість: 2 Сторона встановлення: Задній міст Товщина [мм]: 40 |
Нет в наличии | |||||
| AUDI 1H0 501 615 A Знайти аналоги | Гальмівний барабан
Вага, кг]: 8,7
Знайти аналоги
Внутрішній. діаметр торм.барабан [мм]: 200 Необхідна кількість: 2 Сторона встановлення: Задній міст Товщина [мм]: 40 |
Нет в наличии | ||||||
| SEAT 1H0 501 615 A Знайти аналоги | Гальмівний барабан
Вага, кг]: 8,7
Знайти аналоги
Внутрішній. діаметр торм.барабан [мм]: 200 Необхідна кількість: 2 Сторона встановлення: Задній міст Товщина [мм]: 40 |
Нет в наличии | ||||||
| SKODA 1H0 501 615 A Знайти аналоги | Гальмівний барабан
Вага, кг]: 8,7
Знайти аналоги
Внутрішній. діаметр торм.барабан [мм]: 200 Необхідна кількість: 2 Сторона встановлення: Задній міст Товщина [мм]: 40 |
Нет в наличии | ||||||
| VW 1H0 501 615 A Знайти аналоги | Гальмівний барабан
Вага, кг]: 8,7
Знайти аналоги
Внутрішній. діаметр торм.барабан [мм]: 200 Необхідна кількість: 2 Сторона встановлення: Задній міст Товщина [мм]: 40 |
Нет в наличии | ||||||
| SKODA 6U0 501 615 B Знайти аналоги | Гальмівний барабан
Вага, кг]: 8,7
Знайти аналоги
Внутрішній. діаметр торм.барабан [мм]: 200 Необхідна кількість: 2 Сторона встановлення: Задній міст Товщина [мм]: 40 |
Нет в наличии | ||||||
| VW 6U0 501 615 B Знайти аналоги | Гальмівний барабан
Вага, кг]: 8,7
Знайти аналоги
Внутрішній. діаметр торм.барабан [мм]: 200 Необхідна кількість: 2 Сторона встановлення: Задній міст Товщина [мм]: 40 |
Нет в наличии | ||||||

