Кошик
Рік випуску авто
Марка авто
Модель авто
Модифікація авто
Автозапчасть Осьовий шарнір, рульова тяга MOOG MD-AX-2282
Нет в наличии
Країна виробництва: Бельгия
Бренд-виробник: MOOG
Артикул запчастини: MD-AX-2282
Бренд-виробник: MOOG
Артикул запчастини: MD-AX-2282
![MOOG](http://autovlad.com.ua/all/img/logos/1168.png)
Характеристики
Діаметр 1 [мм] | 145 |
Довжина [мм] | 299 |
Розмір різьблення 1 | M16X1.0 |
Розмір різьблення 2 | M14X1.5 |
Сторона встановлення | всередині |
Сторона встановлення | ліворуч |
Сторона встановлення | передній міст |
Тип різьблення | з правим різьбленням |
Номери оригіналів
Виробник | Артикул |
---|---|
MAZDA | E03032250A |
MAZDA | G03032250 |
MAZDA | G03032250A |
Встановлюється на автомобілі
Автомобіль | Двигун | Період виробництва | Обсяг (куб.см) |
Потужність | Код двигуна |
---|---|---|---|---|---|
MAZDA 626 II (GC) | 1.6 | 1982 (листопад) - 1987 (червень) | 1587 | 59 кВт - 80 к.с. | F6, Бензин |
MAZDA 626 II (GC) | 2.0 | 1983 (березень) - 1987 (вересень) | 1998 | 74 кВт - 101 к.с. | FE (8V), Бензин |
MAZDA 626 II (GC) | 2.0 | 1986 (січень) - 1987 (вересень) | 1998 | 88 кВт - 120 к.с. | FE (8V), Бензин |
MAZDA 626 II (GC) | 2.0 | 1986 (листопад) - 1987 (вересень) | 1998 | 68 кВт - 93 к.с. | FE (8V), Бензин |
MAZDA 626 II (GC) | 2.0 D | 1983 (січень) - 1987 (червень) | 1998 | 46 кВт - 63 к.с. | RF46, Дизель |
MAZDA 626 II Hatchback (GC) | 1.6 | 1983 (березень) - 1987 (вересень) | 1587 | 59 кВт - 80 к.с. | F6, Бензин |
MAZDA 626 II Hatchback (GC) | 1.6 | 1983 (березень) - 1987 (вересень) | 1587 | 55 кВт - 75 к.с. | F603, F658, Бензин |
MAZDA 626 II Hatchback (GC) | 2.0 | 1985 (січень) - 1987 (вересень) | 1998 | 68 кВт - 93 к.с. | FE (8V), Бензин |
MAZDA 626 II Hatchback (GC) | 2.0 | 1983 (березень) - 1987 (вересень) | 1998 | 74 кВт - 101 к.с. | FE (8V), Бензин |
MAZDA 626 II Hatchback (GC) | 2.0 | 1986 (січень) - 1987 (вересень) | 1998 | 88 кВт - 120 к.с. | FE (8V), Бензин |
MAZDA 626 II Hatchback (GC) | 2.0 D | 1984 (березень) - 1987 (червень) | 1998 | 46 кВт - 63 к.с. | RF46, Дизель |